Permissions Essentials

Gaaz

Aventurier
8 Mai 2020
1
0
1
31
Bonjour à tous !
J'espère que vous allez bien et que le confinement vous permet de miner autant que vous voulez !

J'ai une petite question !
Je viens de lancer un serveur minecraft avec des potes sur omgserv tout ça, et j'aurais souhaité qu'ils puissent utiliser plusieurs /home (genre 2 ou 3).
Sauf que quand je leur demande de taper /sethome, le message suivant apparaît : "Vous n'avez pas accès à cette commande".

Voici la partie de code EssentialsHome :
# Allows people to set their bed at daytime.
update-bed-at-daytime: true

# Set to true to enable per-world permissions for using homes to teleport between worlds.
# This applies to the /home only.
# Give someone permission to teleport to a world with essentials.worlds.<worldname>
world-home-permissions: false

# Allow players to have multiple homes.
# Players need essentials.sethome.multiple before they can have more than 1 home.
# You can set the default number of multiple homes using the 'default' rank below.
# To remove the home limit entirely, give people 'essentials.sethome.multiple.unlimited'.
# To grant different home amounts to different people, you need to define a 'home-rank' below.
# Create the 'home-rank' below, and give the matching permission: essentials.sethome.multiple.<home-rank>
# For more information, visit http://wiki.ess3.net/wiki/Multihome
sethome-multiple:
default: 3
vip: 5
staff: 10

# In this example someone with 'essentials.sethome.multiple' and 'essentials.sethome.multiple.vip' will have 5 homes.
# Remember, they MUST have both permission nodes in order to be able to set multiple homes.

# Controls whether players need the permission "essentials.home.compass" in order to point
# the player's compass at their first home.
#
# Leaving this as false will retain Essentials' original behaviour, which is to always
# change the compass' direction to point towards their first home.
compass-towards-home-perm: false

Et le fichier permissions.yml de mon serveur !
essentials.home : true
essentials.sethome : true
essentials.sethome.others :true
essentials.sethome.multiple : true
essentials.sethome.multiple.unlimited : true
essentials.sethome.multiple.[set name] : true

Comment puis-je faire pour que cela marche du coup ?

Merci beaucoup ! :D