Bonjour,
avant de commencer je vous mets ma configue de AutoMsg :
Mais, les message ne s'affiche pas, ça mets les message de bases ...
First messageintheloadedmessages!'
Second&fmessageintheloadedmessages!'
Third&fmessageintheloadedmessages!'
Si vous avez une soluion ?
Cdt
avant de commencer je vous mets ma configue de AutoMsg :
# ----------------------------------------------------
# AutoMessage Configuration File
# ----------------------------------------------------
# Configuration:
# enabled - Disable to stop plugin from broadcasting (true or false)
# interval - The time in between each broadcast in seconds
# prefix - The tag shown at the beginning of a broadcast
# random - Randomize broadcasted messages (true or false)
# logToConsole - Disable to prevent console SPAM (true or false)
# Messages:
# Add a new message with the format - Message
# Add color codes by prefixing with &
# Example: &aHello &bWorld!
# Messages can be placed on separate lines by using the $n delimiter.
# Example: &aHello $n&bWorld!
# Add commands to your messages by starting the line with /.
# Example: /time set 0
# ----------------------------------------------------
settings:
enabled: true
interval: 100
prefix: '&r[&bInfo&r] '
random: false
logToConsole: true
messages:
- '&1Bienvenue sur SoGoodCraft!'
- '&2Emprunter les portails pour visiter et Voyager !!'
- '&3N'oubliez pas de voter pour le serveur sur RpgParadize, c'est Important!'
Mais, les message ne s'affiche pas, ça mets les message de bases ...
First messageintheloadedmessages!'
Second&fmessageintheloadedmessages!'
Third&fmessageintheloadedmessages!'
Si vous avez une soluion ?
Cdt